wyroby domowe do kielbas

Gdy zapytałem, wstrzymać i poczekać na odpowiedź. To jest moje uczciwe ostrzeżenie o ich obowiązku i ich możliwość Powiedz mi wszystko, co jest istotne dla tej sytuacji. Żadnych niespodzianek później. Więc w zwyczaju wykonywania tego trochę rutyny. Będziesz miał mniej niespodzianek i nikt nigdy będzie mógł ukryć się za płaszczykiem „dobrze, że nie mnie zapytać” czy „Nie wiedziałem, że chciał wiedzieć.”

Czasami nie mamy odpowiedzi, których potrzebujemy, bo nie słuchają. Naucz się być dobrym słuchaczem. Bądź wrażliwy na możliwość, że może być prosząc Associates właściwe pytania, ale nie słuchając ich, gdy próbują odpowiedzieć. A może jesteś tak szybki i pewny w swoim własnym procesie myślowym, które przerywają i nie dać im szansę, aby zakończyć to, co mówią przed skok. Albo zakończyć swoją odpowiedź dla nich. Curb te tendencje.

Słuchanie nie jest bierny; dobry słuchacz może uzyskać pełną kontrolę nad wymianą między ludźmi. Kiedy słuchasz dobrze, zdobyć zaufanie innych. Ludzie przychodzą do was z ich problemami i ich możliwości, kiedy czują, że mogą zaufać, aby słuchać.

Twoje uszy mogą być receptorem dla dźwięków słyszalnych podczas słuchania, ale coś innego o tobie jest równie ważne: Twoje oczy. Jeśli nie robią dobrego kontaktu wzrokowego lub są ciągle zajęci poruszania się, a druga osoba nie będzie „czuć” słuchał. Oni wiedzą, że tak naprawdę nie było słychać. Patrzeć bezpośrednio na osoby przez cały czas mówią. Jeśli jest to wyjątkowo długa rozprawa, można odwrócić i spojrzeć w dół, aby zanotować notatki, ale tylko na chwilę przed powrotem patrząc na nich. Jeśli nie utrzymać ten bezpośredni ostrości oka, osoba poczuje, że nie sądzę, żeby to, co mają do powiedzenia jest cenne dla ciebie i tak, więc po co w pełni odpowiadając na Twoje pytania lub zbliża się do ciebie z informacji.

Posiadanie dobrej informacji odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym biznesie. To dla ciebie (po prawej) z prośbą!

Wpis zawdzięczamy